nno hei kaikille pitkästä aikaa taas :) en oo kirjotellu taaskaa tänne pitkään aikaan ku ei oo ollu pahemmi aikaa,tänää oon ollu kaupungis jonnyn,chrissen,sampan ja kebbanin kaa (: oli kivaa , varmaa :D ja sit tulevana perjantaina kattoo Cheekkii härmään !:D ja sit 29.9 meille tulee 6kk :') ja sit 30.9 on suursiik !(;; <3 no mut ei mulla ollu sitte muuta ja hei hei <3
// mmmari
-->