Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

tiistai 18. kesäkuuta 2013

kurr kurr

Kukkuu :):):) 
No okei pakko nyt sanoo mut mulla ei oo mitää ideaa et mistä kirjottaisin 
ku en oo tänää pahemmi tehny mitää
muutaku menny mökille,sit ollu Eelan,Jensin,Sissin ja Linuksen
kaa Furuholmassa :D
Sitte ku ne lähti johonki MIHIN MÄÄ  EN MENNY
nii menin istuu yksin mökille ja ottaan vähä kuvia jostai random jutuista :D
kuvat tulee viimesenä !!
Ja sit sieltä,mentii äitin ja iskän kaa käymää mun siskolla
Kokkolassa
ja sitte myös Anttilassa ja löysin sieltä mun uuden rakkauden =

Skins-Liekeissä 
No joo ja sen jälkee mentiin kiertää ympäri kokkolaa iha niiku muuten vaa 
ja kierreltii si siellä ja ajettiin kotiin päi ja kierreltii Larsmossa
ja mentii si kotii ... D:
Okei no joo nyt rupeen kattoon Skinssiä ja nyt lopuks tulee kuvia !!
Cokis on kaveri 

tiedän tylsiä kuvia ja joo mut okmo !!



maanantai 17. kesäkuuta 2013

Kukkuu :)

Moi taas kaikki :)

En oo taaskaa kirjottanu pitkään aikaan,
ku toi edellinen viikko oli semmosta rumbaa et ei huhhu ...
No joo eli mää tulin viime viikon maanantaina
riparilta ja mulla on oli eilen rippijuhlat :D
Oli kyllä paljon porukkaa
ja tulihan sitä tienattua peräti
600 e :D 
kyllä,olen aika jäätävän näkönen,mut ei se mitään D:

Ja tässä osa mun rippilahjoista :




No joo nyt siirrytään tähän päivään,
tänään peräti nukuin siihen puol 2 asti ... (anteeksi)

Ja sit me mentii äitin kaa käymään Codessa ja ostin sieltä 2 paitaa !! :)


No joo sen jälkeen mentiin Retroon,mitäs mää sieltä löydänkään ? = KIRJOJA !!





Anteeksi pitkä postaus ja tylsät kuvat ja vähän tekstiä mut mää kirjotan teille sit taas myöhemmin ... 
 Täs mää ihan kännisen näkösenä ja mun uus paita <3

No joo mut byebye !

keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

...anteeksi ...

Okei no hei taas kaikki ...

En oo pitkään aikaan kirjottanu,mut nyt Colourful Huskyn blogin ''inspiroimana''
päätän kirjottaa omista huonoista ajoistani/masennuksesta ..
No okei on pakko myöntää et mulla on ollu
aina tämmöstä ''masennusta'' koska muahan on kiusattu 
ala-asteelta saakka ja mulla ei oo koskaan ollu sitä voimaa kertoo asiasta muille,
nii se on vaa menny siihen et oon turvautunu mun vanhaan,pitkä aikaiseen
kaveriin = partaterään...


Jotkut sanoo mulle et mää oon sairas,päästäni vialla,huomiota hakeva pikku tenu,
joka viiltelee vaa huomion takia,tai siks et 
kaveritki tekee nii... Ne sanoo nii,koska ne ei oo ite koskaan
ennen kokenu sitä kipua mitä monet kokee ...
Ne myös sanoo,et ne ei ite koskaa satuttais itteensä,mut kyllä ne satuttais
jos niistä tuntuis samalta ...

Lisää kuvateksti

No mut joo mää harvemmin avaudun muille näistä mun asioista,
en oo vaa tottunu siihe et voisin saada
tukee muilta ihmisiltä sillon ku tarvin sitä tai sillon ku pyydän sitä ..
Pakko myöntää et kyllä mulla niitä kavereita riittää,
mut en oo  uskaltanu luottaa niihin nii paljon et kertoisin niille mun ongelmista ..
Tiiän,kuulostaa ilkeeltä sanoo noin mut mun kohal
se on totta,mut on petetty nii monta kertaa,nii monta kertaa mua on 
puukotettu selkään,et en osaa enää luottaa ihmisiin nii hyvin ...

Yleensä mää vaan esitän et mulla on kaikki hyvin niitten seuras,mut oikeesti mää oon
kuollu sisältä ... säälittävää sanoo tästä mut kaikki vaa paheni
sillon ku erosin ... et meinannu jaksaa nousta ylös,
vaikka en itkeny sen takii nii tuntu siltä et pala sydämmestä olis lähteny sen jätkän mukana...
we♥it
Mut joo en kerro näistä asioista kavereille koska pelkään et ne 
jättää mut yksin ku saa tietää et mitä mun päässä liikkuu
tai ne luulee et mul on päässä vikaa ..
okei mut lopetan nyt hyvän sään aikana ja kirjotan lisää tästä aiheesta
mut anteeks tää mun avautuminen,älkää syökö mua ...