lauantai 28. toukokuuta 2011
tänää tulee varmaa kivaa ku oon tnää kaisankaa jajaja meen ettiin päättäjäis mekkoo ::) ja värjään hiukset :3
perjantai 27. toukokuuta 2011
sunnuntai 22. toukokuuta 2011
TJENIS vaa teillekki pitkästä aikaa :DDD oon ollu vähä siellä sun täällä et en oo kirjotellu paljookaa :DD turkin reissu olit tosi hyvä,paitsi et paloin hienosti :( mut kohta mulle ja mun kullalle tulee 2 kk ((; mut mä meen ny ku tanja näyttää noi tylsistyneelt nii mä meen :3<3 c ya later <3
//mmmari
//mmmari
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
-->
