Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

perjantai 29. huhtikuuta 2011

nyt istutaa tääl lentoasemal ja ootetaa klo 6 asti varmaa ja sit menis niiku lento turkkiin ja oltais perillä 9.45 (; eka kerta ulkomail ! (;; meil o tosi tylsää ku ei voi tehä eriksee mitää mä vaa istun koneel D:: pitäis vielä 3 ihmistä tulla lisää tähän porukkaan :DD meitä on sit 17 :D no lusikat roikkuu väärippäi katos tääl D:d okei okei mua ei väsytä ollenkaa ja meil _EI_ oo tylsää (;; väsyttääääääääääääääää :(( mä en keksi mitää kirjotettavaa ... kirjotan vaa mitä mietin :Dd mmut katotaa sit myöhemmin tänää eli joskus päiväl varmaa koska meinaa loppuu akku koneest ja kaikkee no mut hyvää yötä vaa teillekki :Dd <3

//mmari

torstai 28. huhtikuuta 2011

että toi yks on perseest ku valittaa joka asiasta -.- sais painuu johoki muualle ku olla tääl valittamas...ja tollasen kans pitäis lähtee yli huomen Turkkii -.- Nomut on mul muitaki huolii ku en ehi nähä enää jonnyy ku se lähti johonki varmaa chrisselle nii en nää sitä muutaku vast varmaa 9.5 ;__; oon ihan _VITUN_ surulline ku en ehi nähä sitä saatana :< nomut huomen hesaan ja si sielt turkkiin :)))))) jajajaj  huomen toi hamsteri puku kouluun (;;<3 koskakoskakoska on vappu ((;;;; nomut nyt meen (;;<3 TJENIS !!


//mmari

sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

ttnää oli toosi kiva päivää :33 olin tänää mun kullan kaa :33 <3 5 ppäivää enää nii meille tulee 1 kk :)))))))))))))))))))))))))))))))) mut nyt mä jatkan tän leffan kattomista ja kaikki varmaa kiinnosti mut se leffa on salaisuuksien kammio 8))) nomut hyviä päiviä teillekki siel (;;



// mmari

perjantai 22. huhtikuuta 2011

on ollu kyl tosi paska päviä eile :(( se yks tyhmä karkas kotoo ja en varmaa enää nää sitä ennenku lähetään turkkiin :(( <3

perjantai 8. huhtikuuta 2011

nohei olipas ihq ilta (; ft. jonny,ella,makki,jimmy,hemi,jere,milla,alina,norppa,kallu ja eve(;; Katottii elokuva Kolmetoista ja Paranormal Activity 2 !! istuin siel melkee kuset housus ;o jajaja huomen si kalajoelle kaisan ja sen perheen kaa (;