Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

torstai 28. huhtikuuta 2011

että toi yks on perseest ku valittaa joka asiasta -.- sais painuu johoki muualle ku olla tääl valittamas...ja tollasen kans pitäis lähtee yli huomen Turkkii -.- Nomut on mul muitaki huolii ku en ehi nähä enää jonnyy ku se lähti johonki varmaa chrisselle nii en nää sitä muutaku vast varmaa 9.5 ;__; oon ihan _VITUN_ surulline ku en ehi nähä sitä saatana :< nomut huomen hesaan ja si sielt turkkiin :)))))) jajajaj  huomen toi hamsteri puku kouluun (;;<3 koskakoskakoska on vappu ((;;;; nomut nyt meen (;;<3 TJENIS !!


//mmari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti