että toi yks on perseest ku valittaa joka asiasta -.- sais painuu johoki muualle ku olla tääl valittamas...ja tollasen kans pitäis lähtee yli huomen Turkkii -.- Nomut on mul muitaki huolii ku en ehi nähä enää jonnyy ku se lähti johonki varmaa chrisselle nii en nää sitä muutaku vast varmaa 9.5 ;__; oon ihan _VITUN_ surulline ku en ehi nähä sitä saatana :< nomut huomen hesaan ja si sielt turkkiin :)))))) jajajaj huomen toi hamsteri puku kouluun (;;<3 koskakoskakoska on vappu ((;;;; nomut nyt meen (;;<3 TJENIS !!
//mmari
-->

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti