Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

ttnää oli toosi kiva päivää :33 olin tänää mun kullan kaa :33 <3 5 ppäivää enää nii meille tulee 1 kk :)))))))))))))))))))))))))))))))) mut nyt mä jatkan tän leffan kattomista ja kaikki varmaa kiinnosti mut se leffa on salaisuuksien kammio 8))) nomut hyviä päiviä teillekki siel (;;



// mmari

1 kommentti: