nyt istutaa tääl lentoasemal ja ootetaa klo 6 asti varmaa ja sit menis niiku lento turkkiin ja oltais perillä 9.45 (; eka kerta ulkomail ! (;; meil o tosi tylsää ku ei voi tehä eriksee mitää mä vaa istun koneel D:: pitäis vielä 3 ihmistä tulla lisää tähän porukkaan :DD meitä on sit 17 :D no lusikat roikkuu väärippäi katos tääl D:d okei okei mua ei väsytä ollenkaa ja meil _EI_ oo tylsää (;; väsyttääääääääääääääää :(( mä en keksi mitää kirjotettavaa ... kirjotan vaa mitä mietin :Dd mmut katotaa sit myöhemmin tänää eli joskus päiväl varmaa koska meinaa loppuu akku koneest ja kaikkee no mut hyvää yötä vaa teillekki :Dd <3
//mmari
-->
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti