Huomen olis sit perjantai,jajaja pitäis kattoo mitä tekee :// No mut varmaa Jonnyn ja niitten kaa :)) Oon ilone ku saan huomen 50$ (((; nomutsiisjoo ... Me ollaa jOnnyn kaa £m0ja ku me molemmat...nomutsiisjoo >:))))<3 H0H0H0H0H0H0H0H0H0H0H00 :'D nomut siis joo mä meen ny :'D entiiä mihi mut meen kuiteski :d<3
//mmari
torstai 24. maaliskuuta 2011
lauantai 19. maaliskuuta 2011
perjantai 18. maaliskuuta 2011
maanantai 14. maaliskuuta 2011
sunnuntai 13. maaliskuuta 2011
I’m coming home
I’m coming home
Tell the World I’m coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday ♥
perjantai 4. maaliskuuta 2011
keskiviikko 2. maaliskuuta 2011
!
NE SANOO SEKOPÄÄ TULI IRTI TÄNÄÄ ! ;) TYYLILLÄ TULLAAN TYYLILLÄ MENNÄÄ ! (;
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
-->

