Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

torstai 24. maaliskuuta 2011

om nom nom sydänsydänsydän

Huomen olis sit perjantai,jajaja pitäis kattoo mitä tekee :// No mut varmaa Jonnyn ja niitten kaa :)) Oon ilone ku saan huomen 50$ (((; nomutsiisjoo ... Me ollaa jOnnyn kaa £m0ja ku me molemmat...nomutsiisjoo >:))))<3 H0H0H0H0H0H0H0H0H0H0H00 :'D nomut siis joo mä meen ny :'D entiiä mihi mut meen kuiteski :d<3 

 //mmari

lauantai 19. maaliskuuta 2011

perjantai 18. maaliskuuta 2011

maanantai 14. maaliskuuta 2011

Why me ? Why don't u accept me as who I am ? I didn't wan't to lose u

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

I’m coming home
I’m coming home
Tell the World I’m coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday ♥

keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

!

NE SANOO SEKOPÄÄ TULI IRTI TÄNÄÄ ! ;) TYYLILLÄ TULLAAN TYYLILLÄ MENNÄÄ ! (;