Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

sunnuntai 18. syyskuuta 2011

nno hei kaikille pitkästä aikaa taas :) en oo kirjotellu taaskaa tänne pitkään aikaan ku ei oo ollu pahemmi aikaa,tänää oon ollu kaupungis jonnyn,chrissen,sampan ja kebbanin kaa (: oli kivaa , varmaa :D ja sit tulevana perjantaina kattoo Cheekkii härmään !:D ja sit 29.9 meille tulee 6kk :') ja sit 30.9 on suursiik !(;; <3 no mut ei mulla ollu sitte muuta ja hei hei <3

// mmmari

lauantai 20. elokuuta 2011

no tjena vaa teillekki :'D en oo kirjotellu tänne piiiitkään aikaan ku o ollu vähä muuta tekemistä esim. tää koulun alku ja kaikki :D nomut ei mul ollu täl hetkel mitää muutakaa muutaku et tulee 8 pv päästän mulle ja kullalle 5kk :'3 <3 nomutta öitä kaikki ihanat <3

// mmmari

torstai 4. elokuuta 2011

I LOVE YOU ! JAG ÄLSKAR DIG ! MINÄ RAKASTAN SINUA !

I want you to know, with everything I won't let this go.
These words are my heart and soul,
I hold on to this moment you know.
Cause I'd bleed my heart out to show, that I won't let go. <3

sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

joo SORI et en oo kirjotellu tänne ku on ollu muuta tekemistä :/ mut 5n päivän päästä me lähetää turkuu koska on ANIMECON !! Oon oottanu sitä jo 2 vuotta :33 MUT KOHTA SE ON :3333 NOMUT NE JOTKA MENEE SINNE NII PITÄKÄÄ HAUSKAA !! :3

lauantai 18. kesäkuuta 2011

lauantai 28. toukokuuta 2011

tänää tulee varmaa kivaa ku oon tnää kaisankaa jajaja meen ettiin päättäjäis mekkoo ::) ja värjään hiukset :3

sunnuntai 22. toukokuuta 2011

TJENIS vaa teillekki pitkästä aikaa :DDD oon ollu vähä siellä sun täällä et en oo kirjotellu paljookaa :DD turkin reissu olit tosi hyvä,paitsi et paloin hienosti :( mut kohta mulle ja mun kullalle tulee 2 kk ((; mut mä meen ny ku tanja näyttää noi tylsistyneelt nii mä meen :3<3 c ya later <3

//mmmari

perjantai 29. huhtikuuta 2011

nyt istutaa tääl lentoasemal ja ootetaa klo 6 asti varmaa ja sit menis niiku lento turkkiin ja oltais perillä 9.45 (; eka kerta ulkomail ! (;; meil o tosi tylsää ku ei voi tehä eriksee mitää mä vaa istun koneel D:: pitäis vielä 3 ihmistä tulla lisää tähän porukkaan :DD meitä on sit 17 :D no lusikat roikkuu väärippäi katos tääl D:d okei okei mua ei väsytä ollenkaa ja meil _EI_ oo tylsää (;; väsyttääääääääääääääää :(( mä en keksi mitää kirjotettavaa ... kirjotan vaa mitä mietin :Dd mmut katotaa sit myöhemmin tänää eli joskus päiväl varmaa koska meinaa loppuu akku koneest ja kaikkee no mut hyvää yötä vaa teillekki :Dd <3

//mmari

torstai 28. huhtikuuta 2011

että toi yks on perseest ku valittaa joka asiasta -.- sais painuu johoki muualle ku olla tääl valittamas...ja tollasen kans pitäis lähtee yli huomen Turkkii -.- Nomut on mul muitaki huolii ku en ehi nähä enää jonnyy ku se lähti johonki varmaa chrisselle nii en nää sitä muutaku vast varmaa 9.5 ;__; oon ihan _VITUN_ surulline ku en ehi nähä sitä saatana :< nomut huomen hesaan ja si sielt turkkiin :)))))) jajajaj  huomen toi hamsteri puku kouluun (;;<3 koskakoskakoska on vappu ((;;;; nomut nyt meen (;;<3 TJENIS !!


//mmari

sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

ttnää oli toosi kiva päivää :33 olin tänää mun kullan kaa :33 <3 5 ppäivää enää nii meille tulee 1 kk :)))))))))))))))))))))))))))))))) mut nyt mä jatkan tän leffan kattomista ja kaikki varmaa kiinnosti mut se leffa on salaisuuksien kammio 8))) nomut hyviä päiviä teillekki siel (;;



// mmari

perjantai 22. huhtikuuta 2011

on ollu kyl tosi paska päviä eile :(( se yks tyhmä karkas kotoo ja en varmaa enää nää sitä ennenku lähetään turkkiin :(( <3

perjantai 8. huhtikuuta 2011

nohei olipas ihq ilta (; ft. jonny,ella,makki,jimmy,hemi,jere,milla,alina,norppa,kallu ja eve(;; Katottii elokuva Kolmetoista ja Paranormal Activity 2 !! istuin siel melkee kuset housus ;o jajaja huomen si kalajoelle kaisan ja sen perheen kaa (;

torstai 24. maaliskuuta 2011

om nom nom sydänsydänsydän

Huomen olis sit perjantai,jajaja pitäis kattoo mitä tekee :// No mut varmaa Jonnyn ja niitten kaa :)) Oon ilone ku saan huomen 50$ (((; nomutsiisjoo ... Me ollaa jOnnyn kaa £m0ja ku me molemmat...nomutsiisjoo >:))))<3 H0H0H0H0H0H0H0H0H0H0H00 :'D nomut siis joo mä meen ny :'D entiiä mihi mut meen kuiteski :d<3 

 //mmari

lauantai 19. maaliskuuta 2011

perjantai 18. maaliskuuta 2011

maanantai 14. maaliskuuta 2011

Why me ? Why don't u accept me as who I am ? I didn't wan't to lose u

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

I’m coming home
I’m coming home
Tell the World I’m coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday ♥

keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

!

NE SANOO SEKOPÄÄ TULI IRTI TÄNÄÄ ! ;) TYYLILLÄ TULLAAN TYYLILLÄ MENNÄÄ ! (;

lauantai 26. helmikuuta 2011

Yks ihanimmista viikolopuista nissillä >:3 <3 Nissi on söpön näköne ku se nukkuu :3 <3 Joni Eetu Petteri Nissi <3     Kaisa-Lisa Marjatta Sandström <3

keskiviikko 23. helmikuuta 2011

SKINS on _PARAS_ !

OMNOMNOMNOMNOM (;;;;;;;; <3

söpsöi  ;))

IHANA !

omnomnom <3

oww :3

tiistai 22. helmikuuta 2011

mulla on ollu tooosi tylsää tänää ku oon istunu vaa koko aja kotona ja ollu koneel vähä datis datis (;; Mut mull on tooosi ikävä mun rakasta :((( Jos en nää sitä huomen nii sit seyraavan kerran vasta perjantaina ku mennää niille yöks ft. Kaisa (;; <3 Mä tykkään sen hupparista 8)) Se on sellane kiva 2pacin iiiiiiiiso huppAri :)) Mut nyt meen ku mul on tylsää et moikkaa :)<3

hheei taas pitkästä aikaa :33 mul on ollu toosi kivaa ((: ninini 19.o2.2o11 oli ihanin päivä :3♥♥♥ 

sunnuntai 13. helmikuuta 2011

joo sori en oo kirjottanu pitkään aikaan mut täällä sitä taas ollaan ::)Huomen on sit ystävänpäivä (;; Mut mä joudun huomenna hammaslääkäriin :(( Tai no eka joudun ottaa rauhottavia :DDd Mut nyt jatkan datausta >

sunnuntai 6. helmikuuta 2011

!

Nonii tänää oli iha HELEVETIN hauskaa jäähallilla :--3 Miks mä rakastun näi helposti ? :// nomut söpöi poikii näky ja IFK voitti 6-2 ;;) Sit se mun ihastus teki ofc 2 maalii ;) se o khyll ttttooosi söpsöö (;; Mun kaverin ihastus on sitä 3v. vanhempi ;;o Noo söpöö :DDDDDD Mut mut se mun ihastus on ½ ruotsinkieline jaja ½ suomenkieline xd MUT SE ASUU LAPPFORSSISSA :(((

Jelou :) !

Jelou vaa kaikille (: Älkää ihmetelkö mut tää on eka kerta ku kirjotan jtn blogii :DD Noo kerronpa nyt tän päivän tapahtumista ; kohta jäähallille kattoon IFK Lepplaxin '98 peliä ;) ++ niitä poikia :9<3 ofc ft. Karkku & Jaba (: <<3
;)