nno hei kaikille pitkästä aikaa taas :) en oo kirjotellu taaskaa tänne pitkään aikaan ku ei oo ollu pahemmi aikaa,tänää oon ollu kaupungis jonnyn,chrissen,sampan ja kebbanin kaa (: oli kivaa , varmaa :D ja sit tulevana perjantaina kattoo Cheekkii härmään !:D ja sit 29.9 meille tulee 6kk :') ja sit 30.9 on suursiik !(;; <3 no mut ei mulla ollu sitte muuta ja hei hei <3
// mmmari
sunnuntai 18. syyskuuta 2011
lauantai 20. elokuuta 2011
no tjena vaa teillekki :'D en oo kirjotellu tänne piiiitkään aikaan ku o ollu vähä muuta tekemistä esim. tää koulun alku ja kaikki :D nomut ei mul ollu täl hetkel mitää muutakaa muutaku et tulee 8 pv päästän mulle ja kullalle 5kk :'3 <3 nomutta öitä kaikki ihanat <3
// mmmari
// mmmari
torstai 4. elokuuta 2011
I LOVE YOU ! JAG ÄLSKAR DIG ! MINÄ RAKASTAN SINUA !
I want you to know, with everything I won't let this go.
These words are my heart and soul,
I hold on to this moment you know.
Cause I'd bleed my heart out to show, that I won't let go. <3
These words are my heart and soul,
I hold on to this moment you know.
Cause I'd bleed my heart out to show, that I won't let go. <3
sunnuntai 10. heinäkuuta 2011
joo SORI et en oo kirjotellu tänne ku on ollu muuta tekemistä :/ mut 5n päivän päästä me lähetää turkuu koska on ANIMECON !! Oon oottanu sitä jo 2 vuotta :33 MUT KOHTA SE ON :3333 NOMUT NE JOTKA MENEE SINNE NII PITÄKÄÄ HAUSKAA !! :3
lauantai 18. kesäkuuta 2011
lauantai 28. toukokuuta 2011
tänää tulee varmaa kivaa ku oon tnää kaisankaa jajaja meen ettiin päättäjäis mekkoo ::) ja värjään hiukset :3
perjantai 27. toukokuuta 2011
sunnuntai 22. toukokuuta 2011
TJENIS vaa teillekki pitkästä aikaa :DDD oon ollu vähä siellä sun täällä et en oo kirjotellu paljookaa :DD turkin reissu olit tosi hyvä,paitsi et paloin hienosti :( mut kohta mulle ja mun kullalle tulee 2 kk ((; mut mä meen ny ku tanja näyttää noi tylsistyneelt nii mä meen :3<3 c ya later <3
//mmmari
//mmmari
perjantai 29. huhtikuuta 2011
nyt istutaa tääl lentoasemal ja ootetaa klo 6 asti varmaa ja sit menis niiku lento turkkiin ja oltais perillä 9.45 (; eka kerta ulkomail ! (;; meil o tosi tylsää ku ei voi tehä eriksee mitää mä vaa istun koneel D:: pitäis vielä 3 ihmistä tulla lisää tähän porukkaan :DD meitä on sit 17 :D no lusikat roikkuu väärippäi katos tääl D:d okei okei mua ei väsytä ollenkaa ja meil _EI_ oo tylsää (;; väsyttääääääääääääääää :(( mä en keksi mitää kirjotettavaa ... kirjotan vaa mitä mietin :Dd mmut katotaa sit myöhemmin tänää eli joskus päiväl varmaa koska meinaa loppuu akku koneest ja kaikkee no mut hyvää yötä vaa teillekki :Dd <3
//mmari
//mmari
torstai 28. huhtikuuta 2011
että toi yks on perseest ku valittaa joka asiasta -.- sais painuu johoki muualle ku olla tääl valittamas...ja tollasen kans pitäis lähtee yli huomen Turkkii -.- Nomut on mul muitaki huolii ku en ehi nähä enää jonnyy ku se lähti johonki varmaa chrisselle nii en nää sitä muutaku vast varmaa 9.5 ;__; oon ihan _VITUN_ surulline ku en ehi nähä sitä saatana :< nomut huomen hesaan ja si sielt turkkiin :)))))) jajajaj huomen toi hamsteri puku kouluun (;;<3 koskakoskakoska on vappu ((;;;; nomut nyt meen (;;<3 TJENIS !!
//mmari
//mmari
sunnuntai 24. huhtikuuta 2011
ttnää oli toosi kiva päivää :33 olin tänää mun kullan kaa :33 <3 5 ppäivää enää nii meille tulee 1 kk :)))))))))))))))))))))))))))))))) mut nyt mä jatkan tän leffan kattomista ja kaikki varmaa kiinnosti mut se leffa on salaisuuksien kammio 8))) nomut hyviä päiviä teillekki siel (;;
// mmari
// mmari
perjantai 22. huhtikuuta 2011
on ollu kyl tosi paska päviä eile :(( se yks tyhmä karkas kotoo ja en varmaa enää nää sitä ennenku lähetään turkkiin :(( <3
perjantai 8. huhtikuuta 2011
nohei olipas ihq ilta (; ft. jonny,ella,makki,jimmy,hemi,jere,milla,alina,norppa,kallu ja eve(;; Katottii elokuva Kolmetoista ja Paranormal Activity 2 !! istuin siel melkee kuset housus ;o jajaja huomen si kalajoelle kaisan ja sen perheen kaa (;
torstai 24. maaliskuuta 2011
om nom nom sydänsydänsydän
Huomen olis sit perjantai,jajaja pitäis kattoo mitä tekee :// No mut varmaa Jonnyn ja niitten kaa :)) Oon ilone ku saan huomen 50$ (((; nomutsiisjoo ... Me ollaa jOnnyn kaa £m0ja ku me molemmat...nomutsiisjoo >:))))<3 H0H0H0H0H0H0H0H0H0H0H00 :'D nomut siis joo mä meen ny :'D entiiä mihi mut meen kuiteski :d<3
//mmari
//mmari
lauantai 19. maaliskuuta 2011
perjantai 18. maaliskuuta 2011
maanantai 14. maaliskuuta 2011
sunnuntai 13. maaliskuuta 2011
I’m coming home
I’m coming home
Tell the World I’m coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday ♥
perjantai 4. maaliskuuta 2011
keskiviikko 2. maaliskuuta 2011
!
NE SANOO SEKOPÄÄ TULI IRTI TÄNÄÄ ! ;) TYYLILLÄ TULLAAN TYYLILLÄ MENNÄÄ ! (;
lauantai 26. helmikuuta 2011
Yks ihanimmista viikolopuista nissillä >:3 <3 Nissi on söpön näköne ku se nukkuu :3 <3 Joni Eetu Petteri Nissi <3 Kaisa-Lisa Marjatta Sandström <3
keskiviikko 23. helmikuuta 2011
tiistai 22. helmikuuta 2011
mulla on ollu tooosi tylsää tänää ku oon istunu vaa koko aja kotona ja ollu koneel vähä datis datis (;; Mut mull on tooosi ikävä mun rakasta :((( Jos en nää sitä huomen nii sit seyraavan kerran vasta perjantaina ku mennää niille yöks ft. Kaisa (;; <3 Mä tykkään sen hupparista 8)) Se on sellane kiva 2pacin iiiiiiiiso huppAri :)) Mut nyt meen ku mul on tylsää et moikkaa :)<3
sunnuntai 13. helmikuuta 2011
joo sori en oo kirjottanu pitkään aikaan mut täällä sitä taas ollaan ::)Huomen on sit ystävänpäivä (;; Mut mä joudun huomenna hammaslääkäriin :(( Tai no eka joudun ottaa rauhottavia :DDd Mut nyt jatkan datausta >
sunnuntai 6. helmikuuta 2011
!
Nonii tänää oli iha HELEVETIN hauskaa jäähallilla :--3 Miks mä rakastun näi helposti ? :// nomut söpöi poikii näky ja IFK voitti 6-2 ;;) Sit se mun ihastus teki ofc 2 maalii ;) se o khyll ttttooosi söpsöö (;; Mun kaverin ihastus on sitä 3v. vanhempi ;;o Noo söpöö :DDDDDD Mut mut se mun ihastus on ½ ruotsinkieline jaja ½ suomenkieline xd MUT SE ASUU LAPPFORSSISSA :(((
Jelou :) !
Jelou vaa kaikille (: Älkää ihmetelkö mut tää on eka kerta ku kirjotan jtn blogii :DD Noo kerronpa nyt tän päivän tapahtumista ; kohta jäähallille kattoon IFK Lepplaxin '98 peliä ;) ++ niitä poikia :9<3 ofc ft. Karkku & Jaba (: <<3
;)
;)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
-->









