Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

sunnuntai 6. helmikuuta 2011

!

Nonii tänää oli iha HELEVETIN hauskaa jäähallilla :--3 Miks mä rakastun näi helposti ? :// nomut söpöi poikii näky ja IFK voitti 6-2 ;;) Sit se mun ihastus teki ofc 2 maalii ;) se o khyll ttttooosi söpsöö (;; Mun kaverin ihastus on sitä 3v. vanhempi ;;o Noo söpöö :DDDDDD Mut mut se mun ihastus on ½ ruotsinkieline jaja ½ suomenkieline xd MUT SE ASUU LAPPFORSSISSA :(((

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti