Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

torstai 15. elokuuta 2013

Nonni en oo taaskaa vähää aikaa kirjottanu 
ku ei oo inspistä ...
Ja ei oo mitää aihetta et mistä kirjottais ...
Eli huomenna on perjantai ja mun ei piä kouluu
ku lähetää klo 4.15 koululta
ajaa Hesaan bussilla ...

No onha se kivaa mennä sinne mut
8h pitäis siellä bussis
istua ... Ei oo kivaa.Oon jo päättäny et tänää
vedetään ALL-NIGHTER !!
Bussissa si nukutaa (;

Nyt alotin muuten Harry Potter ja Puoliverisen Prinssin
lukemisen ... mä tuun kuolemaan...
Ja sit lainasin myös Percy Jackson - Salamavarkaan ! 

Mut joo nyt lopetan taas tän
kirjottamisen tähän
ku en keksi mitää muutakaa D::
Anteeksi tämä postaus 
mut bye bye !!

//mari

sunnuntai 11. elokuuta 2013

;__;

Anteeks tosi paljon ku en oo kirjotellu ...
Ei oo vaa ollu mitää inspiraatiota siihen ja ei oo vaa jaksanu :'D
Mut joo nyt on enää 1 pv lomaa jäljellä ja en haluu ees ajatella sitä et joudun 
tiistaina kouluun ...
Se o kauheeta ... Mut kaiken pelastaa se,et me mennää perjantaina
HESAAN !!
Woop woop !
Mut joo tänää oon istunu vaa kotona ja ottanu aurinkoo ja
katoin Doctor Whon 2. kauden viimeset jaksot ja itkin ... 
Mää oon menossa ysille ja itken kun katon Doctor Whota,olen normaali  

No se oli kyl aika kauhee se viimene jakso koska mää niin tykkään Kympistä ja Rosesta
ku ne oli ''yhes'' ;___;

Ääääää en ymmärrä et miten ne voi tehä näi mulle ...
Se oli vaa nii kauheeta ...


No joo oli tylsä postaus mut mää lupaan yrittää kirjottaa
VÄÄÄHÄÄÄN enemmän tänne :DD:D:

no joo bye bye kaikki !