Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

torstai 15. elokuuta 2013

Nonni en oo taaskaa vähää aikaa kirjottanu 
ku ei oo inspistä ...
Ja ei oo mitää aihetta et mistä kirjottais ...
Eli huomenna on perjantai ja mun ei piä kouluu
ku lähetää klo 4.15 koululta
ajaa Hesaan bussilla ...

No onha se kivaa mennä sinne mut
8h pitäis siellä bussis
istua ... Ei oo kivaa.Oon jo päättäny et tänää
vedetään ALL-NIGHTER !!
Bussissa si nukutaa (;

Nyt alotin muuten Harry Potter ja Puoliverisen Prinssin
lukemisen ... mä tuun kuolemaan...
Ja sit lainasin myös Percy Jackson - Salamavarkaan ! 

Mut joo nyt lopetan taas tän
kirjottamisen tähän
ku en keksi mitää muutakaa D::
Anteeksi tämä postaus 
mut bye bye !!

//mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti