Moi taas kaikki ...
Nyt mulla on semmone fiilis et haluun kirjottaa
uuden postauksen masennuksesta ..
Tää masennus - puheenaihe on
yleensä ollu
aika vaikee aihe mulla muille puhuttavaks,
mut nyt oli vaa pakko ...
Jos oikeen muistan niin oon viimeset 5 v. viillelly itteeni
''masennuksen'' takia ...
Mut nyt oon ollu aika hyvin viiltelemättä,
koska yritän pysyy vahvana,
vaikka ei se oo enää helppoo hymyillä kaikille,vaikka oon
sisältä iha rikki ...
Muut ei yleensä huomaa sitä musta,koska osaan pitää sen
hymyilevän - maskin aika hyvin päällä,
mut joskus se sit murtuu päivän päätteeks.
Mun on vaa vaikee välillä olla onneline muitten puolesta ku itellä on paska olla ....
Okei nyt siihen asiaan mistä mun piti puhua ..
Ku ihmiset ''haukkuu'' niitä jotka viiltelee,nii ne ei oikeesti tajua
kuinka paljo se sattuu meihi ...
Varsinki niihin jotka on yrittäny itsemurhaa ja on pahasti masentuneita ...
Tosi moni on tehny itsemurhan kiusaamisen takia,
sen takia et niitä on sanottu mm. Lihavaks,rumaks,
huoraks,mitättömäks,säälittäväks
ja nimitelty muillaki nimillä ...
Ihmiset ei vaa tajua sitä et se voi oikeesti
johtaa siihen itsemurhaan tai viiltelyyn se niitten nimittely,
vaikka ne vaa kuvittelis et ei se mitää
haittaa vaikka vähä haukkuu ja sit sanotaa et joo se oli vaa läppä.
Mut se ei oo vaa läppä niille joita on haukuttu aina,
eikä niille jotka on harkinnu itsemurhaa.
Nyt on pakko myöntää tämmöne asia (älkää säikkykö),mut joo
oon itekki miettiny itsemurhaa pahimpina
aikoinani,pari kertaa melkeen tehny sen minkä olisin halunnu mutta
en oo koskaa tehny sitä ...
Aika ironista on se että oon harkinnu itsemurhaa,
mutta en oo toteuttanu sitä koska pelkään ns. ''kuolemaa'',
en siis sitä että kuolen vaan sitä mitä kuoleman jälkeen tapahtuu,
sitä miltä se tuntuu,minkälaista on kuolla
ja mitä mulle itelle sen jälkee tapahtuu..
Kaikista pahinta tässä nyt on se et kuinka mä pystyn valehella mun perheelle,kavereille ja muille läheisille
et mulla on kaikki hyvin vaikka oikeesti tää on kaukana siitä.
Ja taas lopetan tän kesken,mut anteeks pitkästä ja varmaan tylsästäki postauksesta mut oli vaa
pakko purkaa ajatukset tänne ...
+
Kiitos niille jotka luette mun blogia !