Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

torstai 17. lokakuuta 2013

prr

Oon oikeesti tosi pahoillani etten oo kirjottanu
tänne yli kuukauteen,muttaku en tiiä et mistä kirjottaisin enää ...

Teiän pitäis ehottaa mistä kirjottaisin,mitä haluutte
lukee ja tämmöstä.. :D
Tarvisin apuu siinä asias koska en ite koskaa tiiä
et mistä kirjottaisin :D

No joo oli lyhyt postaus mut toivottavasti
te ny kertoisitte mulle mitä haluutte täällä lukee ja kaikkee :D
Mut okei moi moi !

//mari

sunnuntai 15. syyskuuta 2013

always.

Moi kaikki taas kerran näin pitkän ajan jälkee ...

No joo en oo ny tehny mitää erikoista
näitten päivien aikana,
oon vaa enimmäkseen ollu kotona
ja kavereitten kaa jossai :D

Ja kirjottamista on estäny se,että mulla on toosi 
paljon kirjoja mitä mun pitää lukee (no okei luen montaa eri kirjaa samaan aikaan mut joo ok)
esim. luen tällä hetkellä HP kuoleman varjeluksia
ja en haluu kuolla sen kirjan takia
mut joo tiiän et kuolen kuiteski et ei voi mitää,
mulla on myös suunnitelmissa Taru sormusten herrasta trilogia,
sit on Percy Jacksonit,True Blood kirjat,
haluisin lukee sen John Greenen The fault in our stars,
sit vielä Vampyyri päiväkirjat ....
LIIKAA LUETTAVAA

Joo no siinä on mun lukemis suunnitelmat
nyt lähi aikoina et katotaan et mitä toteutuu :DDD:
et voi huhhu ...

Mut joo mulla on ollu tosi mukava viikko mut en kyl
keksi mitää mitä sanoisin tähän muuta :D

Mut joo toivottavasti teillä on mukava tuleva viikko D:
heido :3 

//mari


sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Joo anteeks taaaaas ...
Olen huono blogin ylläpitäjä ku kirjotan 
n. kuukauden välein tänne...
Nomut joo nyt on tullu pikkase juhlittua 3 viikonloppua
peräkkäin ... (ei hyvä juttu mulle )
Et joo en oikeestaa tiiä et mitä muuta nyt kertoisin
ku en voi kovin yksityiskohtaisesti
kertoa näistä mun salaperäisistä viikonlopuista .. (hehh)

No joo mut oon nyt tässä viimesten kolmen
päivän aikana kattonu LIIKAA
videota youtubessa..
ja tästä tietenkin syytetään henkilöitä nimeltä =
AMAZINGPHIL
DANISNOTONFIRE
KICKTHEPJ
CRABSTICKZ
mä en oo muuta tehnykkää ku kattonu
niitten videoita ja joka kerta
kuolen enemmän koska ne on ihania <3 
no okei pitäisi varmaankin lopettaa
tämä iänikuinen puhuminen
ja toivottaa kaikille hyvää tulevaa viikkoa <3

//mari





torstai 15. elokuuta 2013

Nonni en oo taaskaa vähää aikaa kirjottanu 
ku ei oo inspistä ...
Ja ei oo mitää aihetta et mistä kirjottais ...
Eli huomenna on perjantai ja mun ei piä kouluu
ku lähetää klo 4.15 koululta
ajaa Hesaan bussilla ...

No onha se kivaa mennä sinne mut
8h pitäis siellä bussis
istua ... Ei oo kivaa.Oon jo päättäny et tänää
vedetään ALL-NIGHTER !!
Bussissa si nukutaa (;

Nyt alotin muuten Harry Potter ja Puoliverisen Prinssin
lukemisen ... mä tuun kuolemaan...
Ja sit lainasin myös Percy Jackson - Salamavarkaan ! 

Mut joo nyt lopetan taas tän
kirjottamisen tähän
ku en keksi mitää muutakaa D::
Anteeksi tämä postaus 
mut bye bye !!

//mari

sunnuntai 11. elokuuta 2013

;__;

Anteeks tosi paljon ku en oo kirjotellu ...
Ei oo vaa ollu mitää inspiraatiota siihen ja ei oo vaa jaksanu :'D
Mut joo nyt on enää 1 pv lomaa jäljellä ja en haluu ees ajatella sitä et joudun 
tiistaina kouluun ...
Se o kauheeta ... Mut kaiken pelastaa se,et me mennää perjantaina
HESAAN !!
Woop woop !
Mut joo tänää oon istunu vaa kotona ja ottanu aurinkoo ja
katoin Doctor Whon 2. kauden viimeset jaksot ja itkin ... 
Mää oon menossa ysille ja itken kun katon Doctor Whota,olen normaali  

No se oli kyl aika kauhee se viimene jakso koska mää niin tykkään Kympistä ja Rosesta
ku ne oli ''yhes'' ;___;

Ääääää en ymmärrä et miten ne voi tehä näi mulle ...
Se oli vaa nii kauheeta ...


No joo oli tylsä postaus mut mää lupaan yrittää kirjottaa
VÄÄÄHÄÄÄN enemmän tänne :DD:D:

no joo bye bye kaikki !



tiistai 30. heinäkuuta 2013

Kuckuu

Joo tiedän,oon vähä myöhässä
mut nyt on Jaakonpäivät pidetty ja juhlimiset juhlittu ...
Oli kyllä semmostaki menoo
koulupuistossa Perjantaina ja Lauantaina,
et ei huhhuh ...

lauantai 20. heinäkuuta 2013

Anteeksi taas tämmönen postaus ..

Moi taas kaikki ...
Nyt mulla on semmone fiilis et haluun kirjottaa
uuden postauksen masennuksesta ..

Tää masennus - puheenaihe on
yleensä ollu
aika vaikee aihe mulla muille puhuttavaks,
mut nyt oli vaa pakko ...

Jos oikeen muistan niin oon viimeset 5 v. viillelly itteeni
''masennuksen'' takia ...
Mut nyt oon ollu aika hyvin viiltelemättä,
koska yritän pysyy vahvana,
vaikka ei se oo enää helppoo hymyillä kaikille,vaikka oon
sisältä iha rikki ...
Muut ei yleensä huomaa sitä musta,koska osaan pitää sen
hymyilevän - maskin aika hyvin päällä,
mut joskus se sit murtuu päivän päätteeks.
Mun on vaa vaikee välillä olla onneline muitten puolesta ku itellä on paska olla ....



Okei nyt siihen asiaan mistä mun piti puhua ..
Ku ihmiset ''haukkuu'' niitä
jotka viiltelee,nii ne ei oikeesti tajua
kuinka paljo se sattuu meihi ...
Varsinki niihin jotka on yrittäny itsemurhaa ja on pahasti masentuneita ...
Tosi moni on tehny itsemurhan kiusaamisen takia,
sen takia et niitä on sanottu mm. Lihavaks,rumaks,
huoraks,mitättömäks,säälittäväks 
ja nimitelty muillaki nimillä ...
Ihmiset ei vaa tajua sitä et se voi oikeesti
johtaa siihen itsemurhaan tai viiltelyyn se niitten nimittely,
vaikka ne vaa kuvittelis et ei se mitää 
haittaa vaikka vähä haukkuu ja sit sanotaa et joo se oli vaa läppä.
Mut se ei oo vaa läppä niille joita on haukuttu aina,
eikä niille jotka on harkinnu itsemurhaa.




Nyt on pakko myöntää tämmöne asia (älkää säikkykö),mut joo 
oon itekki miettiny itsemurhaa pahimpina
aikoinani,pari kertaa melkeen tehny sen minkä olisin halunnu mutta
en oo koskaa tehny sitä ...
Aika ironista on se että oon harkinnu itsemurhaa,
mutta en oo toteuttanu sitä koska pelkään ns. ''kuolemaa'',
en siis sitä että kuolen vaan sitä mitä kuoleman jälkeen tapahtuu,
sitä miltä se tuntuu,minkälaista on kuolla
ja mitä mulle itelle sen jälkee tapahtuu..



Kaikista pahinta tässä nyt on se et kuinka mä pystyn valehella mun perheelle,kavereille ja muille läheisille
et mulla on kaikki hyvin vaikka oikeesti tää on kaukana siitä.



Ja taas lopetan tän kesken,mut anteeks pitkästä ja varmaan tylsästäki postauksesta mut oli vaa 
pakko purkaa ajatukset tänne ... 
+
Kiitos niille jotka luette mun blogia !

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

puss

Kuckuu !

Nyt päätin tehä tämmösen jutun mun  TOP3 lempileffoista,-kirjoista  ja -näyttelijöistä !!

Eli ekana lempileffat (tähän samaan vois laittaa kirjat koska HP ja NP kirjat + Darren Shan on parhaita ! )

No ensinnäkin KAIKKI Harry Potterit on parhaita !

Sit tulee Nälkäpeli !!


Ja 

Viimesenä tulee Friikki sirkus : Vampyyrin oppipoika !



TOP3 näyttelijät ! :

Joshua Ryan Hutcherson !


Toisena on Tom Hiddleston !!


Ja viimesenä on mun rakas Tom Felton !!




Okei anteeksi pitkä ja tylsä postaus mutten keksiny mitää tähä hätätilanteeseen !

See you later alligator !

tiistai 18. kesäkuuta 2013

kurr kurr

Kukkuu :):):) 
No okei pakko nyt sanoo mut mulla ei oo mitää ideaa et mistä kirjottaisin 
ku en oo tänää pahemmi tehny mitää
muutaku menny mökille,sit ollu Eelan,Jensin,Sissin ja Linuksen
kaa Furuholmassa :D
Sitte ku ne lähti johonki MIHIN MÄÄ  EN MENNY
nii menin istuu yksin mökille ja ottaan vähä kuvia jostai random jutuista :D
kuvat tulee viimesenä !!
Ja sit sieltä,mentii äitin ja iskän kaa käymää mun siskolla
Kokkolassa
ja sitte myös Anttilassa ja löysin sieltä mun uuden rakkauden =

Skins-Liekeissä 
No joo ja sen jälkee mentiin kiertää ympäri kokkolaa iha niiku muuten vaa 
ja kierreltii si siellä ja ajettiin kotiin päi ja kierreltii Larsmossa
ja mentii si kotii ... D:
Okei no joo nyt rupeen kattoon Skinssiä ja nyt lopuks tulee kuvia !!
Cokis on kaveri 

tiedän tylsiä kuvia ja joo mut okmo !!



maanantai 17. kesäkuuta 2013

Kukkuu :)

Moi taas kaikki :)

En oo taaskaa kirjottanu pitkään aikaan,
ku toi edellinen viikko oli semmosta rumbaa et ei huhhu ...
No joo eli mää tulin viime viikon maanantaina
riparilta ja mulla on oli eilen rippijuhlat :D
Oli kyllä paljon porukkaa
ja tulihan sitä tienattua peräti
600 e :D 
kyllä,olen aika jäätävän näkönen,mut ei se mitään D:

Ja tässä osa mun rippilahjoista :




No joo nyt siirrytään tähän päivään,
tänään peräti nukuin siihen puol 2 asti ... (anteeksi)

Ja sit me mentii äitin kaa käymään Codessa ja ostin sieltä 2 paitaa !! :)


No joo sen jälkeen mentiin Retroon,mitäs mää sieltä löydänkään ? = KIRJOJA !!





Anteeksi pitkä postaus ja tylsät kuvat ja vähän tekstiä mut mää kirjotan teille sit taas myöhemmin ... 
 Täs mää ihan kännisen näkösenä ja mun uus paita <3

No joo mut byebye !