Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

tiistai 30. heinäkuuta 2013

Kuckuu

Joo tiedän,oon vähä myöhässä
mut nyt on Jaakonpäivät pidetty ja juhlimiset juhlittu ...
Oli kyllä semmostaki menoo
koulupuistossa Perjantaina ja Lauantaina,
et ei huhhuh ...

No tulipahan sitä tutustuttua
uusin toooosi mukaviin ihmisiin ja sit puhuttua
niillekki johon ei oo pitäny
yhteyttä pitkään aikaan :)
On kyllä pakko sanoo et oli kyllä aika onnistunu viikko,
vaikka vähä erimielisyyksii
tuliki viikon aikana mut kaikki huolet unohtu Perjantai
iltana ;)


No me sit istuttii perjantai ja lauantai koulupuistos
pitämäs hauskaa kavereitten
kaa ja juhlittiin :D


Nyt on ollu aika hiljaset nää kolme päivää Jaakonpäivien
jälkee,et mäki oon istunu vaa kotona
ja piirtäny,suunnitellu cossia Traconiin !! ja tietenki 
kattonu Doctor Who:ta 




Oon päättäny et katon kaikki 5. kautta mitkä löytyy netflixistä 
ja sit mietin mun oven maalamista TARDIKSEN
näköseks :D No okei
en tiiä vielä mut ny loppu
kirjottaminen et saan jatkaa DH:n kattomista rauhassa (:


Bye bye 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti