lauantai 26. helmikuuta 2011
Yks ihanimmista viikolopuista nissillä >:3 <3 Nissi on söpön näköne ku se nukkuu :3 <3 Joni Eetu Petteri Nissi <3 Kaisa-Lisa Marjatta Sandström <3
keskiviikko 23. helmikuuta 2011
tiistai 22. helmikuuta 2011
mulla on ollu tooosi tylsää tänää ku oon istunu vaa koko aja kotona ja ollu koneel vähä datis datis (;; Mut mull on tooosi ikävä mun rakasta :((( Jos en nää sitä huomen nii sit seyraavan kerran vasta perjantaina ku mennää niille yöks ft. Kaisa (;; <3 Mä tykkään sen hupparista 8)) Se on sellane kiva 2pacin iiiiiiiiso huppAri :)) Mut nyt meen ku mul on tylsää et moikkaa :)<3
sunnuntai 13. helmikuuta 2011
joo sori en oo kirjottanu pitkään aikaan mut täällä sitä taas ollaan ::)Huomen on sit ystävänpäivä (;; Mut mä joudun huomenna hammaslääkäriin :(( Tai no eka joudun ottaa rauhottavia :DDd Mut nyt jatkan datausta >
sunnuntai 6. helmikuuta 2011
!
Nonii tänää oli iha HELEVETIN hauskaa jäähallilla :--3 Miks mä rakastun näi helposti ? :// nomut söpöi poikii näky ja IFK voitti 6-2 ;;) Sit se mun ihastus teki ofc 2 maalii ;) se o khyll ttttooosi söpsöö (;; Mun kaverin ihastus on sitä 3v. vanhempi ;;o Noo söpöö :DDDDDD Mut mut se mun ihastus on ½ ruotsinkieline jaja ½ suomenkieline xd MUT SE ASUU LAPPFORSSISSA :(((
Jelou :) !
Jelou vaa kaikille (: Älkää ihmetelkö mut tää on eka kerta ku kirjotan jtn blogii :DD Noo kerronpa nyt tän päivän tapahtumista ; kohta jäähallille kattoon IFK Lepplaxin '98 peliä ;) ++ niitä poikia :9<3 ofc ft. Karkku & Jaba (: <<3
;)
;)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
-->





