Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Jelou :) !

Jelou vaa kaikille (: Älkää ihmetelkö mut tää on eka kerta ku kirjotan jtn blogii :DD Noo kerronpa nyt tän päivän tapahtumista ; kohta jäähallille kattoon IFK Lepplaxin '98 peliä ;) ++ niitä poikia :9<3 ofc ft. Karkku & Jaba (: <<3
;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti