Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

maanantai 18. helmikuuta 2013

~

Kukkuluuruu taas kaikki !
On ollu tosi turhauttavii nää viime aikaset päivät nii
ei oo ollu mitään inspistä kirjottaa tänne,
et oon taas pahoillani
etten pitäny tätä mun lupausta blogin uuesta aika kaudesta...
Mut siis joo...on nii paljon hässäkkää ja kalenterit täynnä juttui mitä pitäis
ehtii tehä ja kaikkee mutku ei millään ehtis ! (jaksais)
Pitäis ruveta cosplay asua hahmotteleen/tekeen ja säästää siihen rahaa(ja sitähän siihen menee aika paljon ...)
Lenkillä pitäis ruveta käymään
Japanin kielikurssii pitäis miettii
ja sit viel piirtämiskurssiinki pitäis saada aikaa ...
Elikkäs tarkotus olis varmaa mennä heinäkuussa ?Kuopioon? Animeconiin ! Cossina olis tällä kertaa ajatuksena :
               Alice hysteria mode (Alice madness returns)


elr :
Deidara (Naruto Shippuuden)


Mut siis niinku voi huomata et mul olis kyl aika paljon
tekemistä jos meinaisin ite ruveta 
Akatsuki kaapuu tekeen -.-''
Mut joo mun pitäis varmaa lopettaa kirjottamine
tän päivän osalta eli 
Bye bye söötisar,un ^^ <3

lauantai 9. helmikuuta 2013

krrkrr

Okeei nyt alkaa uus aika kausi tällekki blogille !
Mää oon päättäny
et kyl pitäis ruveta kirjottaan tännekki taas pitkästä aikaa enenmmän,
eli meinaan ruveta laittaan tänne :
vaate juttuja
musiikki juttuja
elokuva juttuja
[jutuilla meinaan esim. kuvia]
Mut toivottavasti tää mun blogi menestyis sit ees pikkusen .. 
Men Tackar och gonatt alla sötisar !