mulla on ollu tooosi tylsää tänää ku oon istunu vaa koko aja kotona ja ollu koneel vähä datis datis (;; Mut mull on tooosi ikävä mun rakasta :((( Jos en nää sitä huomen nii sit seyraavan kerran vasta perjantaina ku mennää niille yöks ft. Kaisa (;; <3 Mä tykkään sen hupparista 8)) Se on sellane kiva 2pacin iiiiiiiiso huppAri :)) Mut nyt meen ku mul on tylsää et moikkaa :)<3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti