Moi taas kaikki :)
En oo taaskaa kirjottanu pitkään aikaan,
ku toi edellinen viikko oli semmosta rumbaa et ei huhhu ...
No joo eli mää tulin viime viikon maanantaina
riparilta ja mulla on oli eilen rippijuhlat :D
Oli kyllä paljon porukkaa
ja tulihan sitä tienattua peräti
600 e :D
kyllä,olen aika jäätävän näkönen,mut ei se mitään D:
Ja tässä osa mun rippilahjoista :
No joo nyt siirrytään tähän päivään,
tänään peräti nukuin siihen puol 2 asti ... (anteeksi)
Ja sit me mentii äitin kaa käymään Codessa ja ostin sieltä 2 paitaa !! :)
No joo sen jälkeen mentiin Retroon,mitäs mää sieltä löydänkään ? = KIRJOJA !!
Anteeksi pitkä postaus ja tylsät kuvat ja vähän tekstiä mut mää kirjotan teille sit taas myöhemmin ...
Täs mää ihan kännisen näkösenä ja mun uus paita <3
No joo mut byebye !
-->







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti