Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

maanantai 17. kesäkuuta 2013

Kukkuu :)

Moi taas kaikki :)

En oo taaskaa kirjottanu pitkään aikaan,
ku toi edellinen viikko oli semmosta rumbaa et ei huhhu ...
No joo eli mää tulin viime viikon maanantaina
riparilta ja mulla on oli eilen rippijuhlat :D
Oli kyllä paljon porukkaa
ja tulihan sitä tienattua peräti
600 e :D 
kyllä,olen aika jäätävän näkönen,mut ei se mitään D:

Ja tässä osa mun rippilahjoista :




No joo nyt siirrytään tähän päivään,
tänään peräti nukuin siihen puol 2 asti ... (anteeksi)

Ja sit me mentii äitin kaa käymään Codessa ja ostin sieltä 2 paitaa !! :)


No joo sen jälkeen mentiin Retroon,mitäs mää sieltä löydänkään ? = KIRJOJA !!





Anteeksi pitkä postaus ja tylsät kuvat ja vähän tekstiä mut mää kirjotan teille sit taas myöhemmin ... 
 Täs mää ihan kännisen näkösenä ja mun uus paita <3

No joo mut byebye !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti