Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

tiistai 18. kesäkuuta 2013

kurr kurr

Kukkuu :):):) 
No okei pakko nyt sanoo mut mulla ei oo mitää ideaa et mistä kirjottaisin 
ku en oo tänää pahemmi tehny mitää
muutaku menny mökille,sit ollu Eelan,Jensin,Sissin ja Linuksen
kaa Furuholmassa :D
Sitte ku ne lähti johonki MIHIN MÄÄ  EN MENNY
nii menin istuu yksin mökille ja ottaan vähä kuvia jostai random jutuista :D
kuvat tulee viimesenä !!
Ja sit sieltä,mentii äitin ja iskän kaa käymää mun siskolla
Kokkolassa
ja sitte myös Anttilassa ja löysin sieltä mun uuden rakkauden =

Skins-Liekeissä 
No joo ja sen jälkee mentiin kiertää ympäri kokkolaa iha niiku muuten vaa 
ja kierreltii si siellä ja ajettiin kotiin päi ja kierreltii Larsmossa
ja mentii si kotii ... D:
Okei no joo nyt rupeen kattoon Skinssiä ja nyt lopuks tulee kuvia !!
Cokis on kaveri 

tiedän tylsiä kuvia ja joo mut okmo !!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti