Moi kaikki taas kerran näin pitkän ajan jälkee ...
No joo en oo ny tehny mitää erikoista
näitten päivien aikana,
oon vaa enimmäkseen ollu kotona
ja kavereitten kaa jossai :D
Ja kirjottamista on estäny se,että mulla on toosi
Ja kirjottamista on estäny se,että mulla on toosi
paljon kirjoja mitä mun pitää lukee (no okei luen montaa eri kirjaa samaan aikaan mut joo ok)
esim. luen tällä hetkellä HP kuoleman varjeluksia
esim. luen tällä hetkellä HP kuoleman varjeluksia
ja en haluu kuolla sen kirjan takia
mut joo tiiän et kuolen kuiteski et ei voi mitää,
mulla on myös suunnitelmissa Taru sormusten herrasta trilogia,
sit on Percy Jacksonit,True Blood kirjat,
haluisin lukee sen John Greenen The fault in our stars,
sit vielä Vampyyri päiväkirjat ....
LIIKAA LUETTAVAA
Joo no siinä on mun lukemis suunnitelmat
Joo no siinä on mun lukemis suunnitelmat
nyt lähi aikoina et katotaan et mitä toteutuu :DDD:
et voi huhhu ...
Mut joo mulla on ollu tosi mukava viikko mut en kyl
et voi huhhu ...
Mut joo mulla on ollu tosi mukava viikko mut en kyl
keksi mitää mitä sanoisin tähän muuta :D
Mut joo toivottavasti teillä on mukava tuleva viikko D:
Mut joo toivottavasti teillä on mukava tuleva viikko D:
heido :3
//mari
//mari
-->



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti