Oon oikeesti tosi pahoillani etten oo kirjottanu
tänne yli kuukauteen,muttaku en tiiä et mistä kirjottaisin enää ...
Teiän pitäis ehottaa mistä kirjottaisin,mitä haluutte
lukee ja tämmöstä.. :D
Tarvisin apuu siinä asias koska en ite koskaa tiiä
Tarvisin apuu siinä asias koska en ite koskaa tiiä
et mistä kirjottaisin :D
No joo oli lyhyt postaus mut toivottavasti
No joo oli lyhyt postaus mut toivottavasti
te ny kertoisitte mulle mitä haluutte täällä lukee ja kaikkee :D
Mut okei moi moi !
//mari
Mut okei moi moi !
//mari
-->
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti