Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Joo anteeks taaaaas ...
Olen huono blogin ylläpitäjä ku kirjotan 
n. kuukauden välein tänne...
Nomut joo nyt on tullu pikkase juhlittua 3 viikonloppua
peräkkäin ... (ei hyvä juttu mulle )
Et joo en oikeestaa tiiä et mitä muuta nyt kertoisin
ku en voi kovin yksityiskohtaisesti
kertoa näistä mun salaperäisistä viikonlopuista .. (hehh)

No joo mut oon nyt tässä viimesten kolmen
päivän aikana kattonu LIIKAA
videota youtubessa..
ja tästä tietenkin syytetään henkilöitä nimeltä =
AMAZINGPHIL
DANISNOTONFIRE
KICKTHEPJ
CRABSTICKZ
mä en oo muuta tehnykkää ku kattonu
niitten videoita ja joka kerta
kuolen enemmän koska ne on ihania <3 
no okei pitäisi varmaankin lopettaa
tämä iänikuinen puhuminen
ja toivottaa kaikille hyvää tulevaa viikkoa <3

//mari





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti