Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

lauantai 20. elokuuta 2011

no tjena vaa teillekki :'D en oo kirjotellu tänne piiiitkään aikaan ku o ollu vähä muuta tekemistä esim. tää koulun alku ja kaikki :D nomut ei mul ollu täl hetkel mitää muutakaa muutaku et tulee 8 pv päästän mulle ja kullalle 5kk :'3 <3 nomutta öitä kaikki ihanat <3

// mmmari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti