Huomen olis sit perjantai,jajaja pitäis kattoo mitä tekee :// No mut varmaa Jonnyn ja niitten kaa :)) Oon ilone ku saan huomen 50$ (((; nomutsiisjoo ... Me ollaa jOnnyn kaa £m0ja ku me molemmat...nomutsiisjoo >:))))<3 H0H0H0H0H0H0H0H0H0H0H00 :'D nomut siis joo mä meen ny :'D entiiä mihi mut meen kuiteski :d<3
//mmari
-->
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti