TJENIS vaa teillekki pitkästä aikaa :DDD oon ollu vähä siellä sun täällä et en oo kirjotellu paljookaa :DD turkin reissu olit tosi hyvä,paitsi et paloin hienosti :( mut kohta mulle ja mun kullalle tulee 2 kk ((; mut mä meen ny ku tanja näyttää noi tylsistyneelt nii mä meen :3<3 c ya later <3
//mmmari
-->
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti