Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

joo SORI et en oo kirjotellu tänne ku on ollu muuta tekemistä :/ mut 5n päivän päästä me lähetää turkuu koska on ANIMECON !! Oon oottanu sitä jo 2 vuotta :33 MUT KOHTA SE ON :3333 NOMUT NE JOTKA MENEE SINNE NII PITÄKÄÄ HAUSKAA !! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti