-->
Welcome To Wonderland
sunnuntai 10. heinäkuuta 2011
joo
SORI
et en oo kirjotellu tänne ku on ollu muuta tekemistä
:/
mut 5n päivän päästä me lähetää turkuu koska on
ANIMECON
!! Oon oottanu sitä jo
2
vuotta
:33
MUT KOHTA SE ON :3333
NOMUT NE JOTKA MENEE SINNE NII PITÄKÄÄ HAUSKAA !! :3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti