Kuckuu !
Nyt päätin tehä tämmösen jutun mun TOP3 lempileffoista,-kirjoista ja -näyttelijöistä !!
Nyt päätin tehä tämmösen jutun mun TOP3 lempileffoista,-kirjoista ja -näyttelijöistä !!
Eli ekana lempileffat (tähän samaan vois laittaa kirjat koska HP ja NP kirjat + Darren Shan on parhaita ! )
No ensinnäkin KAIKKI Harry Potterit on parhaita !
No ensinnäkin KAIKKI Harry Potterit on parhaita !
Sit tulee Nälkäpeli !!
Ja
Viimesenä tulee Friikki sirkus : Vampyyrin oppipoika !♥
TOP3 näyttelijät ! :
Joshua Ryan Hutcherson !
Joshua Ryan Hutcherson !
Toisena on Tom Hiddleston !!
Ja viimesenä on mun rakas Tom Felton !!
Okei anteeksi pitkä ja tylsä postaus mutten keksiny mitää tähä hätätilanteeseen !
See you later alligator !
See you later alligator !
-->
















kivan näkönen ulkoasu =)
VastaaPoistadiamondsinthesky-jepa.blogspot.fi
Kiioos (:
Poista