Jack Skellington - Nightmare Before Christmas -->

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

puss

Kuckuu !

Nyt päätin tehä tämmösen jutun mun  TOP3 lempileffoista,-kirjoista  ja -näyttelijöistä !!

Eli ekana lempileffat (tähän samaan vois laittaa kirjat koska HP ja NP kirjat + Darren Shan on parhaita ! )

No ensinnäkin KAIKKI Harry Potterit on parhaita !

Sit tulee Nälkäpeli !!


Ja 

Viimesenä tulee Friikki sirkus : Vampyyrin oppipoika !



TOP3 näyttelijät ! :

Joshua Ryan Hutcherson !


Toisena on Tom Hiddleston !!


Ja viimesenä on mun rakas Tom Felton !!




Okei anteeksi pitkä ja tylsä postaus mutten keksiny mitää tähä hätätilanteeseen !

See you later alligator !

2 kommenttia: